Tuesday 30 July 2013

PREVIEW PART 1

PREVIEW P1

"lisa cakap nak cari yang pakar ilmu agama,blh simpan kitab2 lama atok tu"

aku tak pasti samada ibu bertanya atau ibu memulang paku buah keras padaku.

"tu dulu bu. orang dah tak da, nak  buat macamana lagi. dah tak jumpa dah yang macam tu sekarang ni,kalau ada pun,semua orang punya..hehehe"

aku berseloroh. sorok rahsia hati sebenarnya.

"entah sape la yang lisa cakapkan dulu tu?"

Aik. ibu macam nak jerat aku je..

"alah bu,lisa main cakap je tu..budak skolah lagi kan.."

aku melirik senyum yang di buat-buat.. senyum kambing!

ya. sebenarnya memang tu benar belaka ibu..

memang dulu itu lah hajat hati ni.. teringin bersuamikan orang baik-baik, tak sedar diri tu yang memang liat nak jadi baik..

Dulu memang aku taruh hati kat dia..tu pun sebab ibu yang berkenan sangat..aku ni dulu memang kalau boleh nak rebut pingat emas kategori anak solehah..kalau boleh nak buat semua yang ibu cakap..

masih aku ingat lagi, kisah 7 tahun dulu...

No comments:

Post a Comment